خدایا، چرا اینقدر دلگیرم؟ چرا وقتی در این شب ها و روزها که همه شادند، من دلم گرفته است؟ غمگین نیستم اما بی تاب و بی قرارم. تو قرارم باش.
ما را در سایت ۴۳۰ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:46