زمانی که در دانشگاه شهید ب... مشغول تحصیل در دوره کارشناسی بودم، استادی داشتم که خیلی اصرار داشت ما دانشجویان علاوه بر کسب علم به دنبال یادگیری یک هنر به ویژه موسیقی هم باشیم، آنقدر این مطلب برایش اهمیت داشت که هر هفته هنگام تدریس درس مثنوی، آموختن موسیقی را یادآوری می کرد. متاسفانه آن روزها سخنان استاد را درک نمی کردیم و اهمیتی به این موضوع نمی دادیم. ایشان هر بار که می پرسید کسی به سراغ موسیقی رفت؟ و جواب منفی می شنید، سری به نشانه تاسف تکان میداد و تاکید می کرد حتی اگر شده از هزینه غذای روزانه خود کم کنید و موسیقی را بیاموزید... آن روزها اصرار استاد را برای آموختن موسیقی نمیدانستم، اما بعدها دانستم که موسیقی خود عاملی برای پاکسازی درون از آلودگی هاست و استاد میخواست ما درونی پاک داشته باشیم.
۴۳۰...ما را در سایت ۴۳۰ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105