در وصل تو پیوسته به گلشن بودم
در هجر تو با ناله و شیون بودم
گفتم به دعا که چشم بد دور ز تو
ای دوست، مگر چشم بدت من بودم
ابوسعید ابوالخیر
+ نوشته شده در دوشنبه چهارم دی ۱۴۰۲ ساعت 15:4 توسط بانوی عشق |
۴۳۰...
ما را در سایت ۴۳۰ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت: 14:35