۵۵۸

خرید بک لینک

امکانات وب

در یه گروه تلگرامی عضو هستم که مدتهاست پیامهاش رو رد میکردم و نمیخوندم. امروز بعد از گذشت شاید یک ماه، یا بیشتر، خواستم پیامها رو بخونم. خیلی جالب بود، موضوع گفتگو درباره مرگ و از دست دادن عزیزان بود.
فردا ۱۴ سال از مرگ عزیزی میگذره که رفتنش برام خیلی آزار دهنده بود و هنوز هست. نتونستم فراموش کنم. و نتونستم بابت این از دست دادن شکرگزار خدا باشم. کسانی که درک معنوی بالایی دارند نمیگن مرگ، میگن انتقال. و میگن خدا رو شکر کنید بابت این انتقال و طی مدارج بالاتر اون فرد.
امیدوارم با عنایت و نظر الهی و نوری که در اون گروه جاری شده بود، قلبم به پذیرش و تسلیم برسه و بتونم بابت این اتفاق سپاسگزار خداوند باشم و از این مانع بگذرم. خدایا شکرت که نشانهها رو میفرستی.

+ نوشته شده در شنبه یازدهم آذر ۱۴۰۲ ساعت 17:7 توسط بانوی عشق  | 

۴۳۰...

ما را در سایت ۴۳۰ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1402 ساعت: 21:35

صفحه بندی